Kaprový set 2ks prutů Zebco Z-Carp 3,6m/3lbs

Kód: 1 A0919
2 420 Kč / ks 2 000 Kč bez DPH
Skladem v eshopu

Detailní informace

Detailní popis produktu

Kaprový set 2ks prutů Zebco Z-Carp 3,6m/3lbs

Blank prutu je vytvořen z uhlíku a sklolaminátu v ideálním spojení vytváří extrémně odolnou konstrukci. Akce prutů je semiparabolická a dobře pohlcuje i tvrdé výpady ryb, takže odpustí i menší chybičky při zdolávání. Prut je osazen kvalitními SIC očky a pevným sedlem navijáku. Třídílná verze prutů je kompaktní a nezabírá mnoho místa, transportní rozměr jen 1,25m. Poměr cena a výkon je opravdu výborná v tomto cenovém segmentu.

 

Důvody ke koupi Kaprový set 2ks prutů Zebco Z-Carp 3,6m/3lbs:

  • 2ks prutů za skvělou cenu
  • Odolný blank
  • Semiparabolická akce prutů
  • Kompaktní transportní rozměr - 3díl
  • Kvalitní SIC očka a pevné sedlo navijáku

 

Kaprový prut Z-Carp CGF 3,60m/3lbs - 3díl - parametry:

  • Délka: 3,60m
  • Vrhací zátěž: 3,00lbs
  • Počet dílů: 3ks
  • Transportní rozměr: 1,25m
  • Hmotnost: 387g

 

ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860

Historie Zebco Europe v Německu začala v roce 1860 kdy Josef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku společnost pod jejich jmény a prodávali lana, sítě a další vybavení pro komerční rybolov. Brzy byl sortiment rozšířen o rybářské náčiní. Ernst Gustav Führmann řídil firmu 40 let a velmi úspěšně. V roce 1918 převzal společnost jeho syn Ernst Führmann a vedl ji dalších 30 let. Po jeho smrti v roce 1949 převzala společnost jeho žena a vedla firmu několik let spolu s bývalým asistentem jejího muže. Nakonec v roce 1967 prodala společnost Witt & Führmann, která byla rodinným podnikem 90 let. Pod novým vedením se rychle rozvíjela a změnila jméno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roce 1986 změnila společnost znovu vlastníka a spolu se Zebco corporation (USA) došlo k dalšímu rozvoji. V roce 1994 se společnost přejmenovala na Zebco sports a na jaře 2002 začala prodávat své výrobky i v evropských pobočkách. Sjednocení značek Zebco které byly prodány odděleně se sjednotily v roce 2011. Díky akvizicím bylo dosaženo dvou klíčových cílů: první-dlouhodobé zajištění globální strategie značky a druhý-zajištění většího rozmachu v Evropě.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: